Ny vecka...

Ja, den här veckan inleddes med årets första Harleytur till jobbet.
SÅ GÖTT det var!!!
 
 
Att sen arbetsdagen började med buller och bång och sen fortsatte
likadant det mesta av dagen spelade mindre roll eftersom jag alltid
mår VÄLDIGT bra när jag kör hoj.
Desutom känns det som resten av veckan bara kan bli bra efter en sån här inledning.
 
Jag fick också lämmnat hojen till min mekare Jörgen efter jobbet så
nu ska den slutligen få nya sulor och en genomgång inför besiktningen på onsdag.
Sen är det...
 
 
...FOR REAL!!!
 
Veckans låt är med ett band från Lund, från deras senaste platta.
Jag upptäckte dessa tack vare min vän och fd kollega Malin,
som är storasyster till sångaren och gitarristen i bandet.
 
Wasted Shells - Machine
 
 
 
Keep on rocking!!!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Jojo...det är olika. Själv kör jag bil med vinterdäcken på :(
Kram!

2013-04-17 @ 07:30:19
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

Jag förstår att det är en härlig känsla att åka hoj :) Jag har åkt hoj för länge sedan... Ja, inte kört själv förstås ;) Känslan kvarstår i alla fall... Kör lungt... Ha en fortsatt jättefin onsdagskväll. Många kramar Carina

2013-04-17 @ 19:17:23
URL: http://carinasnilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: