Torsdagsinnehåll...

Nästsista arbetsdagen den här veckan inleddes,
rullade på och tog slut.
Harley till jobbet och Harley hem.
Hemvägen blev riktigt blåsig och då menar jag RIKTIGT blåsig.
Fördelen med min hoj är att den är låg och tung och därför inte särskilt 
vindkänslig, men idag båste det så pass att även min hoj påverkades av vinden.
På väg 108 passerade jag ett industriområde och körde rakt genom
ett moln av flygande lösgrus från området.
En känsla av peeling mot huden i ansiktet och lite knastrande mellan tänderna.
Det är inte alltid positivt att köra med öppen hjälm...
 
Maria har varit iväg på en givande kurs hela dagen och efteråt åkte hon till Skrylle
och sprang en runda och njöt sedan av Dusch och Bastu.
Under tiden hade jag och Fidde vår Tuffa TräningsTorsdag.
 
Men det bästa av allt idag...
 
The boys are back in town!!!
 
 
...och i morgon är det fredag...
SWEET!
 
ROCK ON!!!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Så nu du ny blästrad? ;)
Japp...idag är det fredag och jag är ledig :)
Kram!

2013-04-19 @ 08:15:07
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: ztizze

Ohoj bäste bror, Fredagen äro kommen med muntert sinne i sin famn. Ikväll ska det avnjutas Bacchus jästa drycker och Fredagsfriden skall ännu en gång få omsvepa mig. Jag önskar eder en fröjdefull helg. Kapsyl av !

2013-04-19 @ 15:18:36
URL: http://ztizze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: