Vårsöndag/vintersöndag.

En härlig söndag har det varit, men också en konstig söndag.
Solsken, värme och vårkänslor fram tills för ett par timmar sen då
det helt plötsligt började snöa gigantiska snöflingor.
Jamen, hallå???
Inget kul alls!!!
Men tur är det ju att jag varit för lat för att byta till sommardäck än.
Det finns nåt positivt i allt, eller hur?
 
Förutom det omväxlande vädret så har dagen varit bra.
Började med träning, såklart, och sen kom min vän Magnus och hämtade sin hoj 
som delat garage med min under vintern.
Övningskörning med kontaktungdomen, shoppingtur för töserna 
och lugna stunder med hela familjen.
Sen det börjat snöa så blev det ju dessutom läge att tända i brasan igen.
 
En go´ söndag som avslutning på en härlig helg.
 
 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Grrr...mer snö!
Jojo...även VI fick mer snö. Snöade hela natten mot söndagen och hela söndagen :(
Så sommardäck...det får allt vänta :(
Kram!

2013-04-08 @ 08:07:52
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

Hehe jag börjar att få kläm på din blogg! Jag kanske inte ska säga för mycket ;) Som sagt alla bloggar ser mer eller mindre olika ut och din blogg måste jag bläddra ner en bra bit innan senaste inlägget kommer :) Men jag kan komma in och det är det viktigaste... Ja, det verkar som många har haft samma väder och vädret kanske vill se människans tålamod ;):) En sak är säker våren kommer att komma :) Ha en fortsatt skön måndag många kramar Carina

2013-04-08 @ 18:45:10
URL: http://carinasnilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: