För att undvika fortsatta bullerskador...???

Vilket fantastiskt stöd jag fått från vänner i när och fjärran 
när jag berättade om min bullerskada igår.
Både här, på FB och live.
Vilka vänner jag har!!!
En härlig känsla!!!
 
Jag yrkar på arbetsskada och chefen är redan med på det, sen får vi se vad
som händer efter det.
 
Men för att undvika förvärrade skador kanske jag ska börja jobba på kontor 
istället för med barn och unga, börja lyssna på pop istället för rock 
och börja köra elmoppe istället för Harley...
 
Jag på ett kontor med popmusik i högtalarna och körandes elmoppe???
 
HA HA HA HA HA HA HA HA HA
 
 
Har provat på att arbeta på kontor en gång i tiden, det var INTE min grej!!!
Popmusik och elmoppe?
Nä, nu börjar jag bara skratta igen....
 
 
Ja, vi får se var den här historien slutar.
 
Nä, jag har blivit bättre på att plugga i öronpluggarna,
men det funkar inte alltid att göra det på jobbet, tyvärr,
så där är risken för skador störst.
 
Men för att prata om lite roligare saker så har ni kanske sett att det finns
en reklambanner högst upp på min sida numera?
Den genererar poäng som jag kan använda till att antingen skaffa ett "pro"-konto 
på Blogg.se, eller för att min blogg ska synas lite extra på Blogg.se´s startsida.
Jag har använt dessa poäng vid 2 tillfällen och dagens poängsaldo var rätt roligt.
Kolla själv:
 
 
 
Hehehe
The number of...
 
Ännu en rolig grej är att ni nu kan lyssna på introlåten till kortfilmen jag skrev
manus till och filmade ihop med Jesper Sanneving och Vivien Yue.
Musiken är gjord av vår fantastiskt duktige vän, Daniel Buhr.
 
Lyssna och njut:
 
Min kvinna och jag - Under dina vingar
 
 
Nä, ni kan tyvärr inte se filmen än, men kanske snart
 
Den som väntar på nåt gott, väntar ALLTID för länge... 
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: Znogge

Ha ha, nej kontor och moppe är kanske inte din grej men man kan vara försiktig ändå. Jag använder alltid öronproppar på konserter och andra högljudda tillställningar. Det lilla kan göra skillnad ;-)

Ha en bra fredag!

2013-08-23 @ 06:38:02
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: