Friends Meet!!!

Igår gjorde vi de sista förberedelserna för årets största fest.
Trädgården stod redo för våra vänners ankomst...
 
 
Vi öppnade grinden klockan 15:00 och i inbjudan stod det:
"Kom när ni vill och stanna hur länge ni vill."
 
 
Vi blev totalt 62 personer under dagen/kvällen och vår sista gäst gick hem 
klockan 2 på natten, utom min svägerska Malin såklart, som sov över.
Det blev riktigt lyckat med många go´a skratt!!!
 
    
 
    
 
     
 
    
 
    
 
 
    
 
   
 
    
 
    
 
 
Vi har verkligen härliga vänner och därför blev kvällen precis så lyckad som den blev!!!
 
Vädret började strålande, men sen kom de mörka molnen och det blev både 
ösregn och mullrande åska.
 
 
Men vad gjorde väl det, vi hade förberett oss med både tält och inomhus vistelse,
så festen fortsatte med oförminskad glädje.
 
Det finns många positiva saker med en sådan här fest. 
Vi får träffa både vänner som vi träffar alltför sällan och de vi träffar regelbundet,
våra vänner lär känna varandra och kanske också skapar nya vänskapsband och 
idén ger inspiration till andra som kommer att anordna liknande fester.
Jättekul!!!
 
...och en del andra intressen väcks också till liv...
 
 
Såklart, när de umgås med mig. 
Hehehe
 
STORT tack till alla de vänner som kom och gjorde vår kväll oförglömlig!!!
Och alla de vänner som inte kunde komma hoppas vi kunna träffa snart.
 
Nu är det sista lediga dagen innan jag ska tillbaka till verkligheten i morgon.
Maria njuter av en veckas ledighet till, men min semester
är slutligen över och huvudet är lite tungt och kroppen lite seg sen igår.
Men jag är nöjd med både min ledighet och kvällen igår.
Livet e´ gött!!!
 
Men en liten söndagslåt kan ju passa så här de sista timmarna på min ledighet...
 
Iron Maiden - 2 minutes to midnight
 
 
Hoppas ni alla får en bra söndag oavsett om ni ska jobba i morgon eller om ni är lediga och...
 
Rock on!!!
3 Kommentarer
Postat av: camilla

Wow...vilken fest!
Och den gick jag miste om ;(
Kram!

2013-08-12 @ 08:33:58
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: chris

men oj vilken härlig fest!

2013-08-12 @ 14:02:12
URL: http://chriisss.blogg.se
Postat av: Lotta

Vilken häftig idé att ha fest på det viset. Absolut något jag skulle kunna tänka mig! Denna sommar känns det som vi har haft någon form av värdshusverksamhet här hemma, så att "packa ihop" alla vänner vid ett tillfälle skulle vara så mycket smidigare :). Ska presentera förslaget för maken tror jag...

2013-08-13 @ 19:27:31
URL: http://ekolivmedbrunnshalsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: