Semestertisdag...

En riktigt varm dag igen...
Känns mera som medelhavet än som Skåne.
Härligt är det, men värmen påverkar oss och gör oss rätt möra.
Jag har full förståelse för de som har siesta mitt på dagen runt om i världen.
Hade jag lätt kunnat tänka mig.
 
Elle spenderade dagen på Busfabriken med en kompis och hade såklart jättekul!
Maria och jag spenderade dagen med att fixa och dona här hemma,
men vi tog det verkligen i lugn och lagom takt. 
Behövligt!
Vi ska ha stor fest här hemma på lördag, så därför har vi en del att fixa tills dess.
 
2 goda nyheter idag:
Isak kom hem från Barcelona idag och han har haft en go´ vecka där såklart.
 
 
Jakob har kommit in på sin högskoleutbildning i Karlstad!
Han ska börja läsa i september!
 
 
Stort grattis, Sonny!!! 
Din far är MYCKET stolt!
 
Ja, det här har varit ännu en bra semesterdag denna sommar.
Jag kunde lått vant mig vid detta liv...
 
 
Rock on!
3 Kommentarer
Postat av: camilla

Vad skönt att sonen är hemma igen. Och vad kul att han har haft det bra.
Ett STOOORT grattis till sonen som kom in på sin högskoleutbildning i Karlstad.
Fest på lördag!?
Jag kommer!! ;)
Kram!

2013-08-07 @ 08:03:02
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Lotta

Härligt med goda nyheter. Barcelona verkar falla unga herrar i smaken...
Osså är det ju härligt med semester också - och vilken sommar vi har haft. Absolut inget att klaga på vädermässigt i alla fall.

2013-08-07 @ 23:34:10
URL: http://ekolivmedbrunnshalsan.blogspot.com
Postat av: Carro

Gratta Jacob från mig :-)

2013-08-09 @ 10:38:25
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: