En go´ lördag...

...blev denna första dag på jullovet!
Under dagen så var töserna iväg på mysig pysseldag hos svärmor och svärfar.
Samtidigt var jag iväg och repade på "Old Saybrook".
Premiärdagen närmar sig och det börjar bli riktigt bra!
 
 
Missa den inte!
Premiär 27/12 och sen är det föreställningar 9/1, 17/1, 18/1 och 24/1.
Kom och kolla in den!!!
 
 
När jag ändå är inne på ämnet så kan jag visa en liten teaser på en 
musikvideo som Jeppe spelade in med Torn Visions och Lillasyster
och där jag spelar en Big Bad Biker.
 
Torn Visions - The Last stand (Teaser)
 
 
Det ska bli kul att se det färdiga resultatet!
 
Kvällen här hemma, spenderas i lugn och ro med mina töser. 
 
Hoppas att ni alla har det gött!
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

God Jul och Gott Nytt År!
Kram!

2013-12-22 @ 09:18:30
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Premiärdags snart igen alltså - kul!
:-)

2013-12-22 @ 11:49:52
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: