En go´ söndag...

...med hustrun här hemma är riktigt gött.
Snön faller utanför fönstret och här inne sitter vi med brasan tänd och den
sänder sprakande sin värme mot oss.
Härligt!!!
 
En lugn, skön och avkopplande dag är precis vad vi båda behöver!
Jag behöver inte lämna denna underbara plats förrän i kväll när jag ska 
till Malmö och repa teater igen.
 
 
Gött!!!
 
Men förutom allt mys med frun och manuspluggande, 
så arbetar jag ju såklart också med mitt företag.
Planerar för framtiden och har nu lagt ut en anställningsannons för att 
söka "Skrämmare" till våra framtida events och andra projekt. 
 
 
Kolla här:
Jobba hos Skräckfabriken AB
 
Ha ett riktigt bra slut på helgen och en lika bra början på nya arbetsveckan!
 
Rock on!!!
 
1 Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Haha! Det vore ju nåt nytt att lägga till sin CV. Skrämmare... Jag har lite konstiga yrken där redan, som fiskräknare och ballongblåsare :-D

2013-12-08 @ 17:56:57
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: