Mitt i veckan!

Väldigt trötta denna kväll, både Maria och jag.
Halvvägs till helgen och den hägrar där borta, 2 dagar bort.
Gött!
Ingen teaterrepning idag, utan bara en lugn hemmakväll. 
Skönt!
Men i morgon är det dags att repa "Ols Saybrook" igen.
 
 
Det ska bli kul att träffa det glada gänget igen!
 
Idag pratade jag med en god vän i telefonen och
fick ett gott uppslag till ett nytt koncept i företaget.
 
 
En mycket intressant idé!
 
Vi får se vart det bär, men det är kul att planera nya saker.
Fördelen med att ha ett sånt här företag är ju att en massa idéer
kan komma till liv och idéer, det har jag MÅNGA!!!
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: marina

Vad vore livet utan idéer!?

2013-12-05 @ 01:35:57
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: camilla

Härligt att du har så många idéer.
Ditt företag kommer att gå bra. Det hör jag det :)
Kram!

2013-12-05 @ 08:47:14
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: