Fredagsmys, at last!!!

Så har vi åter nått veckans mål, mina vänner.
Fredag igen och en kort, men fantastisk helg står för dörren.
Varken Maria eller jag har något särskilt inplanerat,
utan ska bara ta dagen som den kommer och det ska bli SÅ gött!!!
RIKTIGT härligt!!!
 
Igår skrev jag ju inget och det var för att jag var iväg och gjorde något jag ALDRIG gjort tidigare.
Jag kan inte avslöja vad jag gjorde, men jag kan säga att jag gick in i detta 
med öppet sinne eftersom jag inte visste vad jag skulle vänta mig.
Nyfiken, förväntansfull och lite nervös såklart, som de flesta är inför 
något okänt, men samtidigt hade jag förtroende för de vänner som ledde in mig
på detta okända.
Och det bästa av allt var att det blev en positiv upplevelse.
 
Ja, jag vet att allt detta lät väldigt kryptiskt och mystiskt och många undrar såklart:
VAD VAR DET DU GJORDE????
Men tyvärr, det kan jag inte avslöja, utan jag vill egentligen bara dela med mig av 
en av de erfarenheter detta gett mig.
 
Var inte rädd för att prova det okända, att göra ett val du aldrig gjort förr och 
riskera att förlora fotfästet en stund för chansen att upptäcka att du tyckte det var bra
och att du kanske till och med utvecklades ytterligare lite genom detta.
 
Våga prova något nytt!!!
 
Nu gav jag er nåt att tänka på, va??? 
Hehehe
 
Men nu lite fredagshumor innan fredagsmyset kör igång på riktigt!
 
Pixar - Presto
 
 
Ha en riktigt bra helg och...

ROCK ON!!!
4 Kommentarer
Postat av: Hebbe

Låter rätt så spännande,det du gjorde...
Ja jag hade gärna sett solen från morgonen,,men icke sa Nicke,,Haé Bra.

2013-01-18 @ 22:20:22
URL: http://farfar0hebbe.wordpress.com
Postat av: Metalnallen

Då var du jämnställd redan då alltså :) Nu för tiden får man ju tom. jämnställdhetsbonus om pappan är hemma :) Jag var hemma 8 månader sist plus lite här och där för min frus sjukdom, nu ska jag vara hemma 1/5 till 31/10 :)

2013-01-19 @ 07:54:55
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: camilla

Oj..tro vad du gjorde?
Lät då väldigt spännande!
Vet du...i helgen är jag LEDIG!!! :)
Kram!

2013-01-19 @ 08:57:31
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: halsoprofilen

sv: ja men gör så! hade vart roligt att coacha en karl (: tack detsamma!

2013-01-19 @ 11:20:31
URL: http://halsocoachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: