Då börjar SEMESTERN!!! :-D

Ja, då var jag äntligen framme vid mitt efterlängtade mål,
SEMESTERN!!!
 
 
 
2 härliga veckor framför mig, innan jag går tillbaka och jobbar en vecka 
och sen tar 2 härliga semesterveckor till.
GÖTT!!!
 
Som vanligt har schemat varit späckat idag.
Jobbade bara halv dag, kompade ut eftermiddagen och började alltså min
semester redan vid lunchtid.
Körde hem och hämtade Maria och sen iväg till Malmöhus slott för att spela in 
en rockvideo.
 
Ett kul gäng var mina motspelare, alla kände vi varandra väl och
kunde skoja friskt bakom kameran.
Rolf, Jonny och min kära hustru, Maria.
Jag spelade, (som vanligt), elak och det gjorde även min hustru.
Välkommen till min lilla nisch, älskling!
 
    
 
Det blev en riktigt rolig eftermiddag!!!
 
Direkt efter detta åkte vi hem till vår gode vän Jeppe som presenterade lite goda
nyheter inför vårt långfilmsprojekt och sen åkte vi vidare till våra vänner Ann och Conny
där vi hämtade 10 kg vildsvinskött. 
GÖTT!!!
 
Nu är vi slutligen hemma, trötta, men nöjda, och till middag blev det, (såklart), vildsvin!!!
MUMS!!!
 
En bra början på semestern!
 
Eftersom det är fredag så inleder vi helgen som vanligt med ett leende och 
jag har totalt fastnat i Minions från Dispicible Me, så har kommer de igen:
 
 
 
...och här kommer en till:
 
 
Ha en riktigt bra helg, själv njuter jag av en härlig semester!!!
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: camilla

Grattis till din efterlängtade semester.
Kom ihåg att njuta av varje ledig dag nu.
Och solen kom som på beställning ;)
Kram!

2013-07-06 @ 08:28:49
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: