Dan efter Iron Maiden...

Iron Maiden på Malmö Stadion igår...
 
 
    
 
   
 
  
 
De levererade en RIKTIGT bra konsert med gött ös och alla de rätta låtarna.
Mycket bättre än i Göteborg för 2 år sen.
En riktig öronfröjd för alla rockers!!!
 
Vi började kvällen med lite förfest hemma hos våra vänner Petra och Pierre
och vad ska drickas innan Iron Maiden om inte deras egen öl???
 
 
Den var go´!
 
Sen drog vi iväg till Malmö stad och Stadion och rockade tillsammans med drygt 20.000 andra
och alla i vårt sällskap var MYCKET nöjda!
 
  
Pierre, Asterix, Maria, Petra, jag, Jonas, Asterix och Petra igen, Robert, (knappt synlig),
Annika och Lydia.
 
Som vanligt träffade vi en hel del bekanta i vimlet också,
som till exempel vår gode vän Tomas.
 
 
En härlig kväll som ger mig en massa bra känslor i kroppen...
 
 
...och så här dagen efter har det spelats mycket Maiden här hemma också.
Gött!!!
 
Dagen idag har hittills varit MYCKET lugn. 
Maria lyckades ordna till sig lite sovmorgon. 
(Bra planerat där, babe!)
 
Elle har namnsdag idag, så det blir nog lite gott och roligheter ikväll med hela familjen hemma.
 
Iron Maiden - The Wicker man
 
 
Livet e´ gött, så...
 
Rock on!!!
7 Kommentarer
Postat av: Jonny Blomkvist

Det var verkligen en bra Iron maiden konsert.
Fick ståplats biljetter i sista stund, till ett verkligt bra pris kan jag nu se. Så extra glad att jag och bonussonen Fredrik var där.
Nu blir man också lite mer nyfiken på Trooper ölen så får väl kolla upp den lite mer och beställa hem. Rock On Amigo

Svar: Visst var det bra, Jonny! Synd vi inte visste att du var där. Trooper var riktigt god! :-)
Mikael P Wilson

2013-07-11 @ 16:44:07
Postat av: Micke

Steve Harris måste bara vara en av världens bästa basister...de levererar ännu...gött mos!

Ha en skön helg..påbörjar min nu :)

2013-07-11 @ 22:01:15
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: maud

Härligt Härligt bra musik trevliga vänner och bra väder förmodar jag :)

2013-07-12 @ 06:29:30
URL: http://maudlove.blogg.se
Postat av: Carro

Ååååh vad grymt!!!
Känner direkt att rockblodet börjar pumpa såhär på morgonkvisten ;) Perfekt, för nu ska vi dra till gymmet innan det blir en dag ute i skärgården hos mina föräldrar.

Ha en jättefin dag :)

2013-07-12 @ 09:17:13
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Postat av: Annika

Coolt :)

2013-07-14 @ 11:14:33
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Clara

fan va najs!!!!!!!!

2013-07-14 @ 11:16:35
URL: http://strayindian.blogg.se
Postat av: Robin

Satan vilken nice spelning alltså =) (Grymma bilder btw!) Synd att jag inte fick någon biljett själv -_- Det är dessvärre bra många år sedan sist som jag såg Maiden live.

För biljetterna har varit slutsålda nästan var enda jävla gång...Men ni ser ut att ha haft det great ialla fall =)

Samt så är det skönt att höra att Maiden fortfarande levererar. Trooper ölen btw. Smakar den bra? Om så, vart köper man den i sådant fall?

Cheers!

2013-07-14 @ 11:20:34
URL: http://thegamingground.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: