Oh yeah...Life is good!!!

Att ha semester är min favorittillvaro.
Ingen stress, eller jäkt utan gott om tid att göra vad jag vill,
både det som måste göras och det som jag verkligen vill göra.
Just nu är livet verkligen gött!!!
 
Idag har det varit trädgårdsarbete, för gräset och framför allt ogräset växer snabbt.
 
 
Men jag har också haft tid att börja läsa min senaste sommarbok:
 
 
"Ace Frehley, No regrets".
KISS´ gamle gitarrists memoarer.
Ett stycke rockhistoria.
 
Snart är det dags att börja med maten och lite senare ikväll är det träningsdags,
men framför allt idag så är det avkoppling, avkoppling och ännu mera avkoppling!!!
 
 
Imorgon händer det däremot grejor.
Då är det dags för födelsedagspresenten jag fick av Maria, biljetterna till Iron Maiden!!!
Så här såg vi ut förra gången vi såg dem.
 
 
Det ska bli gött att rocka loss igen!!!
 
 
Never, ever stop rockin´!!!
1 Kommentarer
Postat av: Maud

ja boken är säkert väldigt innehållsrikt..
tack för lästipset.
och ha det kanonbra i morgon

2013-07-09 @ 20:10:34
URL: http://maudlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: