SEMESTER NR 2!!!!!!!!!!!!

YES!!!
Nu är jag slutligen framme vid andra semesterperioden
och nu har även Maria semster!!!
 
 
SKÅL på er!!!
 
Vi inledde semstern med restaurangbesök och biobesök med våra vänner 
Fidde och Jenny.
 
  
 
God mat och dryck, gott sällskap och en bra film.
"Now you see me."
 
I morgon ska jag och Jeppe upp till Borås på ett filmmöte inför
en långfilmsinspelning vi ska vara med i.
Det ska bli riktigt kul!
 
På söndag är planerna ännu lite lösa, men på måndag så ska jag
slutligen ut på min bloggturné som jag skrev om redan här.
Jag håller på med de sista detaljerna kring förberedelserna nu.
Ni kommer att få veta mera på söndag.
 
Men nu lite humor för att inleda både helgen och semestern:
 
Vi hade i alla fall tur med vädret
 
 
Ja, det är inte alltiid så lätt med semester...
 
Ha en riktigt bra helg och...
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: camilla

Vad underbart att ni äntligen har semester tillsammans.
Bloggturné ja...när kommer du till Örnsköldsvik? ;)
Lycka till i långfilmsinspelningen.
Kram!

2013-07-27 @ 08:47:28
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: