En härlig måndag!!!

Veckans första dag denna vecka blev en riktigt bra dag.
Lite tuff morgon då jag inte mådde 100 när jag vaknade
och in i det sista avvägde att stanna hemma från jobbet idag.
Men jag gav mig iväg och mådde bättre efter ett tag och det blev en bra arbetsdag.
 
Efter jobbet var det först dags för niornas kabaré på Östra Tornskolan
i Lund där Gabbe gjorde RIKTIGT bra ifrån sig som Darth Vader.
 
  
 
En kul kabaré som kallades Cindefella.
 
Direkt efter detta åkte vi vidare för att fira våra goda vänner Sanne och Björns
dotter Beckis´ student.
 
 
En kul kväll för en go´ tjej!
 
Nu är det en liten stund i soffan innan bingen och såklart veckans låt:
 
P.O.D. - The youth of the Nation
 
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Skönt att du mådde bättre sen.
Gabbe heja heja!
Kul med studentfirande också efter kabarén.

2013-06-11 @ 01:36:43
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: