Extra skrämda barn i Barda.

Jag inledde veckan med ännu en inspelningsdag i Barda.
Som vanligt en kul sådan, med ett riktigt kul gäng.
 
  
 
Idag lyckades jag dessutom bättre än jag gjort tidigare med mitt 
uppdrag att skrämma barn, jag fick en av deltagarna att börja gråta...
Stackaren!!!
 
 
Det var ju såklart inte meningen att han skulle bli så rädd.
Men han återhämtade sig rätt snabbt.
 
Hemma efter den långa inspelningsdagen var det bara gött!
Sönerna kom hem idag och det är GÖTT att ha dem hemma igen!!!
I morgon fyller min kära hustru år, så då blir det lite kalas!!! 
GÖTT!!!
 
Veckans låt har jag spelat förr,
men den är så bra, för den handlar om rädslan för mörkret
och jag hoppas inte jag gjort den lille killen rädd för mörkret idag.
 
Iron Maiden - Fear of the dark
 
 
Keep on rockin´!!!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Oj..tog du i så hårt så han blev så rädd ;)
Ett STOORT grattis till din fru.
Ta hand om henne ordentligt idag nu. Äh..det gör väl du varje dag ;)
Kram!

2013-06-25 @ 08:32:47
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Anonym

Oj då! Stackars kille!
Bra låt förresten. :)

2013-06-25 @ 14:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: