Långhelg och midsommar!!!

Så var sista arbetsdagen innan midsommar avklarad och framför 
oss har vi nu en lång härlig helg!
GÖTT!!!
 
Många av mina vänner som är lärare med ferietjänst börjar idag sitt sommarlov
och till er kan jag bara säga:
Gött för er!!! Ha en riktigt bra sommar!!!
Men för mig är det också gött med en 3 dagars helg ocn endast 2 veckor 
kvar till min semester.
GÖTT!!!
 
Ledigheten inleddes med ett spontanbesök av våra vänner
Fidde och Jenny som fick chans att inviga vår nya myshörna i trädgården 
som Maria egenhändigt satt ihop idag under tiden att jag var på jobbet.
 
 
GÖTT!!!
 
I morgon är det midsommar,
hoppas på bra väder!
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Härligt med spontanbesök. Det blir mer och mer sällan man får det. Och ger det...jag är rädd att man stör...
Ha nu en riktigt underbar midsommarafton och ledighet.
Kram!

2013-06-21 @ 07:55:52
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Gubben

Hoppas på bra midsommarväder här också. Ha en trevlig helg !

2013-06-21 @ 07:57:59
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: