Nationaldagen!

Ja, idag är det Sveriges nationaldag!!!
 
 
Något stort firande har vi inte haft, 
utan framför allt njutit av att vara lediga och hunnit med rätt mycket 
under vår lediga dag.
Maria började dagen med en powerwalk och jag började med ett pass på gymmet
med Fidde, som vanligt.
 
 
Jag vägde mig på gymmet och fick det glada beskedet av vågen att jag numera väger 
tvåsiffrigt och inte tresiffrigt.
99.2 kg stannade vågen på.
Helt ok, det här känns som en vikt jag trivs bra med, här kan jag stanna.
 
Hemma blev det en hel del trädgårdsarbete för både mig och Maria,
sen en liten Harleytur för mig och nu stundar maten.
 
Sen är det ju så att...
 
En liten kaka får vi ju ha,
idag när det är Sveriges da´...
 
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Låter som en bra dag och härlig.
Vad bra kämpat också av dig med vikten.

Ha en great fortsatt helg.

2013-06-07 @ 00:54:55
URL: http://wiilow.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Snyggt att komma ner på tvåsiffrigt! (Fast 99,2 är ju faktiskt tre siffror när man tittar noga... ;-) )

Jag tycker att midsommarafton skulle ha blivit nationaldag - då firas det ju på riktigt :-D

2013-06-07 @ 10:06:54
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: