Så var det äntligen fredag igen!!! :-D

Efter en arbetsdag, så är det fredag IGEN!!!
HÄRLIGT!!!
Ja, jag säger det igen...
Jag kunde lätt vänja mig vid att alltid ha det så här!!!
 
Jag glömde skriva om det igår, men gårdagen blev en lite konstig dag.
Vi hade andra saker inplanerat, så vi var tvungna att säga nej till en god 
väns inbjudan till roligheter, men sen visade det sig att våra inplanerade
aktiviteter inte blev av och då var det försent att säga till vår vän att vi kunde.
Hmmm, men det blev rätt bra ändå, för då fick vi gjort en massa i trädgården och
fick en dag ihop, min hustru och jag.
 
Ikväll har vi dock planer som ska genomföras.
Ihop med Fidde och hans käresta Jenny, ska vi till Restaurang Mi & Ni här i byn på grillbuffé.
Det är motorshow i morgon och då inleds det på Mi & Ni med denna grillbuffé
och så lite livemusik och cruisande amerikanare.
Ja, ja... Det är ju bara bilar, men det kan bli rätt kul ändå
och i morgon ska Fidde och jag köra hoj i kortegen här i byn.
Gött!
 
Med lite fredagshumor önskar jag er alla en RIKTIGT BRA HELG!!!
 
Sven Melander - Steve med Lloyden
 
 
Rock on!!!
3 Kommentarer
Postat av: Micke

Steve med Lloyden..ja det är en klassiker det...kan se på steve hur många ggr som helst "asg".

Jo..ibland blir ju inte allt som planerat..bara att ta det lugnt..lättare sagt än gjort ibland..men man kan alltid hitta på nåt annat..eller bara ta det lugnt..inte fel det heller :)

Ha en skön helg nu

2013-06-07 @ 20:41:55
URL: http://guldkryckan.blogspot.se
Postat av: camilla

Som sagt...ibland blir det inte som man tänkt sig...ibland blir det bättre ;)
Kram!

2013-06-08 @ 08:48:54
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: marina

Fredagshumor med klass!! Ha en bra helg!

2013-06-08 @ 09:37:33
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: