Segt och tungt...

Hoppsan, plötsligt blev det lördag och nåt fredagsinlägg kom aldrig.
Orsaken till det var att vi var på studentfest hos våra vänner Anne och Patrik
där deras dotter Lotta tog studenten.
 
 
Det blev en lååång, kul kväll med mycket god mat och dryck och gott sällskap.
Många skratt, shottävling med studenten och hennes vänner, ännu mera god dryck,
en av de sista två att lämna festen och sen en whisky hemma hos
den andra sista gästen, Peter, innan jag slutligen kom hem vid 4 snåret på morgonen
gör mig rätt seg, tung och trött idag.
Maria och Elle lämnade festen vid halv 11 tiden så de är fulla av energi idag,
likaså sönerna som stannade hemma och tog det lugnt igår.
Men så är det ju, känner jag mig som 17 på kvällen och inga begränsningnar finns 
så får jag ju räkna med att jag känner mig som 75 dagen efter och ALLA begränsningar finns.
 
Nu, vid 15:30 har jag i alla fall börjat komma igång så smått och
börja känna mig i rätt ålder igen.
Dags att ta tag i dagen, bättre sent än aldrig, eller hur?
 
Ha en fortsatt bra helg!
Keep on rockin´!!!
 
7 Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Oooo... Så länge skulle jag aldrig ha pallat idag. Lite impad är jag allt :-)

2013-06-15 @ 17:28:50
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: marina

Det låter som en studentfest som verkligen gör skäl för namnet!!

2013-06-15 @ 18:05:06
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: Hatte

Hahahaha :) den där känslan 17 kontra 75 känns igen <3 Men man kommer sakteliga på fötter igen så ... Varför då missa att vara 17 för en kväll :)

Svar: Precis min vän! :-)
Mikael P Wilson

2013-06-15 @ 20:49:42
Postat av: Anonym

Haha... känner igen det :) Man är inte 20 länge .P

2013-06-15 @ 21:24:28
Postat av: Maya

Känner igen det! Man är inte 20 längre :P

2013-06-15 @ 21:25:15
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Postat av: Achilles

Men så är det ju, känner jag mig som 17 på kvällen och inga begränsningnar finns
så får jag ju räkna med att jag känner mig som 75 dagen efter och ALLA begränsningar finns.

Haha word ! Vi var själva uppe i Sthlm och skulle spela i pengarna på bordet. De sminkade upp oss Sarah 1½ timme och producenterna frågade konstant nhär hon var färdig enbart för att falla pladask. Inspelningarna drog över tiden och vi fick inte vara med, så snacka om att vi blev besvikna =/ Du verkar haft en bättre helg, hade gärna gått på en studentfest själv =) Ha det fint

2013-06-15 @ 22:01:58
URL: http://parethardrock.se
Postat av: Micke

Jo..lite seg dagen efter hör väl till saken på nåt vis, är man inte seg har det inte varit en bra studentfest ;)

Nä, man är inte 20 längre som nån annan skrev här..det känns..!

Men nu får du ha en fin Söndag.

Ha de bra. :)

2013-06-16 @ 09:52:09
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: