Sista inspelningsdagen...

...i vikingaland...
 
 
Ja, för mig då, inspelningarna fortsätter till och med torsdag,
men jag hade min sista dag igår.
Jag blev erbjuden en dag i dag också,
men den var jag tvungen att tacka nej till för verkligheten kallar.
Sent hemkommen påbörjade jag det här inlägget igår,
men somnade med datorn i knät, så jag fick ta och skriva klart idag istället helt enkelt.
 
Även igår blev det en lååång dag, men kul såklart och jag fick spela en av de roller
jag kan bäst bägge dagarna, nämligen elak!!! 
Slavhandlarens högra hand, det var jag, och stackars de trälar som hamnade i mitt våld. 
Hehehe
 
Men allt i Fotevikens vikingaby var inte brutalt och elakt.
Jag fick även se exempel på lite vikingatida pedagogik med
vikingen Ragnar och hans lille son Karl.
 
 
 
Härligt!
Det ska böjas i tid...
 
Så idag var det tillbax till verkligheten och det blir alltid en ordentlig omställning.
Men en helt ok arbetsdag och snart är det ju dags för nya inspelningar igen.
Nästa vecka är det mina sista 2 dagar med Barda och veckan efter det 
är det dags att spela bödel i en rockvideo och dessutom har jag ännu en roll som
jag ska göra i nästa vecka, men exakt när detta blir vet jag inte än.
 
Sen är det ju snart.......SEMESTER!!!
YES!!!
 
Rock on!!!
4 Kommentarer
Postat av: Hatte

Nu börjar det rulla på med ett nytt arbetsliv ser jag :) Stort Lycka till! Du klär i rollerna du fått hittills ... trots att du är "Snälle LångeMicke" för mej ;)

Svar: Tack Hatte! :-)Ja, jag kommer alltid att vara den snälle egentligen! :-)
Mikael P Wilson

2013-06-19 @ 21:31:19
Postat av: marina

Härligt med stundande semester! Ha en bra midsommarhelg!

2013-06-19 @ 21:43:06
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Det är ju härligt att få ut sin elaka sida på det viset, så man kan vara snäll resten av tiden :-)

2013-06-20 @ 10:55:13
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Achilles

Hur fick du roll förresten? Var inne och kollade på deras hemsida med vikingaslag och annat häftigt. Såg grymt kul ut är fan sugen på bli viking direktr =) ha det fint

2013-06-22 @ 15:40:29
URL: http://parethardrock.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: