Dan innan 4 års bloggjubileum.

Ja, i morgon firar bloggen 4 år!!!
4 ÅR!!!
Jag brukar ju ofta skriva om hur häpnadsväckande snabbt tiden går
och detta är ännu ett praktexempel på detta!
19/3 2009 tog jag mitt första vacklande steg ut i bloggvärlden...
 
Första inlägget!
 
...och att det gått 4 år sen dess är helt otroligt!!!
Att jag skulle gilla bloggandet så mycket att jag skulle hålla på med det i 4 år hade jag ingen 
aning om heller, då för 4 år sen.
Men nu har jag nått så här långt, och det känns inte som jag är på väg att sluta blogga än på länge.
 
Jag har ju lovat er en överraskning till i morgon och det kommer ni också att få,
(om nu inte teknikens under arbetar mot mig fullständigt).
Men, mer om det i morgon.
 
Idag var det tillbax till verkligheten och faktum är att det är rätt gött att börja jobba igen idag.
Veckan ska ju också börja med veckans låt såklart och för 2 veckor sen 
introducerade jag bandet Adrenaline Mob här på bloggen och skrev att jag nyss upptäckt dem
tack vare min vän Greger.
Jag gillar dem skarpt och forskade vidare kring dem.
Jag kom då på att det ju inte var så konstigt att jag nyss upptäckt dem
eftersom de bara lirat ihop sen 2011.
 
Covers är ibland bättre än originalet och synthlåtar blir VÄLDIGT bra rocklåtar.
Här kommer en cover på en låt med Duran Duran:
 
Adrenaline Mob - Come Undone
 
 
Återigen, missa inte 4 års firandet i morgon!
 
Rock on!!!
4 Kommentarer
Postat av: halsoprofilen

Sv: visst ger det en ny energi att fortsätta kämpa!?
Kul att du bloggat sålänge (:

2013-03-18 @ 20:31:41
URL: http://halsocoachen.blogg.se
Postat av: Jane

Vad kul!!!
Då kommer jag in och säger grattis i morgon.
Mega kramar / Jane

2013-03-18 @ 22:47:25
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Ama de casa

GRATTIS till bloggen idag då :-)

Du var ungefär en månad snabbare att komma till skott än vad jag var, och inte visste man då att det skulle vara så beroendeframkallande att blogga :-)

2013-03-19 @ 10:40:06
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Jane

Tittar in igen och säger GRATTIS !!!
Kramar i massor / Jane

2013-03-19 @ 16:55:45
URL: http://janesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: