Fredag, grabbhelg och gräsänkling...

Så var det äntligen fredag igen och den här 
helgen är inte riktigt som andra helger.
Töserna åkte norrut idag, mot Storlien, med svärmor, 
Magnus, Malin och kusinerna Hjalmar och Iselin.
 
 
De kommer att ha en härlig skidvecka där uppe och må gott, 
men eftersom skidor inte är min grej alls, så stannar 
jag hemma som gräsänkling och har en riktig grabbhelg med sönerna.
Ja, inte bara grabbhelg, utan en hel grabbvecka för min del, 
eftersom töserna inte kommer hem förrän nästa lördag.
Klart jag saknar Maria, men samtidigt är det gött att ha tid för sig själv och 
saknaden gör ju att hennes hemkomst ännu mera välkommen.
 
Men nu är det ju fredag, så lite humor för att börja helgen på bästa sätt,
sen kör vi på med grabbstämningen här hemma.
Med skidhelg framför frugan så passar väl lite skidhumor alldeles utmärkt.
Den här klassikern från 70-talet:
 
Magnus Härenstam - Det är bara å åk, i helvete heller 1
 
 
Magnus Härenstam - Det är bara å åk, i helvete heller 2
 
 
Ja, nåt sånt hade det varit för mig också i backen...
 
Ha en riktigt bra helg och...
 
ROCK ON!!!
1 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Det gör ju du rätt i :) Ha en fortsatt bra helg!

2013-03-08 @ 22:07:18
URL: http://www.metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: