Half way...

...to the weekend.
 Bara det är ju gött och sen har jag en del andra saker att
se fram emot.
Imorgon kommer sönerna och i helgen blir det en ren grabbhelg eftersom 
töserna åker till Storlien på skidsemester.
På lördag ska jag dessutom ha en pokerkväll hos min vän Max.
En riktigt grabbig helg som sagt.
 
 
En negativ del av tillvaron är att Maria är hemma och är sjuk.
Hon har ju haft nåt som spökat ett tag nu och slutligen verkar det ha slagit till.
Hon gick hem från jobbet idag vid lunch och däckade i soffan där hon sen sov tills 
jag kom hem vid 16-tiden.
Stackaren!!!
 
Men nu har hon 2 dagar på sig att bli frisk innan avresan på fredag.
Jag tror hon kommer att bli tillräckligt frisk för att åka i alla fall.
Kanske får hon ta det lugnt de första dagarna där uppe bara innan
hon kan kasta sig ut i backarna.
 
 
Rock on!
1 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Ja, det låter som en bra idé :) Som skrivet, jag är ju hemma hela sommaren, så är säkerligen hemma när du än tänkt dig!

2013-03-07 @ 06:49:22
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: