My Babe´s back home!!!

Ja, nu är Maria hemma igen!!!
 
 
Gött att ha sin käresta här hemma!!!
De har haft en helt underbar vecka i Storlien, men som det klassiska ordspråket säger:
Borta bra, men hemma bäst!!!
...och det håller jag verkligen med om just nu!
 
Nu ska det bara kopplas av och mysas hela dan.
HÄRLIGT!!!
 
Jag är fortfarande lite trött och sliten efter mina sjukdagar,
men mår mycket bättre än jag gjort på länge.
 
Gårdagens fest med gamla kollegor blev en riktigt bra tillställning.
GODA vänner och MYCKET glädje!!!
Det blev en lugn, men rolig kväll för min del.
Några öl, mycket prat och många skratt och när de sen drog vidare ut på stan,
ja, då åkte jag hem, trött, men mycket nöjd!
Det kändes som att den sociala stunden var precis vad jag behövde.
 
Startade upp hojen idag och preppade den lite mera inför våren.
 
 
Otroligt sugen på att åka ut och köra,
men innan jag servat den och köpt nya däck, så får jag hålla mig till smårundor
så fort snön har smält bort och det blivit ett par grader varmare.
 
LÄNGTAR!!!
 
 
Rock on!!!
3 Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Jodå, borta bra men hemma bäst stämmer många gånger :-)

Det var nog klokt av dig att ta det lugnt, men jag hade faktiskt sett fram emot videobloggen när du dansade på borden :-D

2013-03-17 @ 10:09:34
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Carro

Mycket positivt i ditt inlägg - hääärligt!
Se nu till att krya helt, är ju som sagt var vår snart och då vill man inte vara sjuk ;)
Ha en fin söndag

2013-03-17 @ 10:49:32
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Postat av: ELIN

Ser inte ut som det blir någon vår!! Ska bli snö igen!!

2013-03-17 @ 14:39:07
URL: http://esks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: