JAKOB 22 ÅR!!!

Så var det dags för äldsta sonen Jakob att fylla år.
22 år idag!!! 
 
 
STORT grattis på födelsedagen, Jake!!!
 
En söt liten påg har vuxit upp till en stilig vuxen!
 
 
Ja, jag kan lätt säga det igen, mina söner är verkligen min stolthet!!!
 
Sång och frukost på sängen i morse och lite senare i kväll blir det
middag efter hans önskemål och så tårta.
Gött!!!
 
Bonnamarknaden för töserna, trädgårdsarbete och trädgårdsfix 
för oss alla och så har Isak och jag varit hos Jeppe i Malmö där 
Isak deltog i en musikvideoinspelning.
 
 
Det blev, som vanligt, en kul inspelning med ett kul gäng!
Rätt kul att bara vara med som observatör för ovanlighetens skull också.
 
Men nu är det dags för Jakobs låt, med minnen från konserten vi såg
i Stockholm för 2 år sen:
 
Red Hot Chili Peppers - The adventures of rain dance Maggie 
 
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Ett STOOORT grattis till Jakob.
Vad spännande för Isak att få vara med i en musikvideo. Kan tänka mig att det var minst lika kul för dig,att stå bredvid och titta på :)
Kram!

2013-05-06 @ 07:46:38
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Stort GRATTIS till Jakob - och till dig med, som har en sån stilig son :-)

2013-05-06 @ 11:30:07
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: