Ledig är inte fel...

Att kunna sova länge och vakna av sig själv och inte av klockan.
Att ha tid att ligga kvar i sängen och bara slappna av innan det
känns som det är dags att kliva upp.
Att inte behöva stressa utan kunna ta allt i sin egen takt.
Att ha tid att göra både det som behöver göras och det som görs av
lust att göra det.
Att ha tid att vara social och umgås.
 
Hur gött är inte det???
 
Nä, ledig är inte fel!!!
En solig ledig dag med min hustru är inte fel!
Fler sådana tack!!!
 
 
Maria hann med lite trädgårdbestyr, och lite inredningsfixande,
jag hann med ett castingmöte med ett kul gäng som jag inte jobbat med tidigare
och så hann vi båda med att bli bjudna på middag hemma hos svärföräldrarna.

Ja, dessutom hann jag med en ren nöjestur med hojen såklart.
Mina grannar är rätt vana vid mullret från mina pipor under den här perioden,
så vana att de nästan blir förvånade de få dagar då de inte hör hojen mullra igång.
 
 
Vardagsturer till och från jobb, eller med andra bestämda mål
och nöjesturer enbart för lusten att köra.
Kör gör jag nästan varje dag.
Det handlar inte om destinationen, det handlar enbart om åkturen.
 
Jo, just det.
Jag fick infon till Barda igår och visst blir det till att spela elak igen.
 
 
Hehehe
Första inspelningsdagen om 2 veckor.
Jättekul!!!
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: camilla

Vad kul. Då får man fortsätta att se dig på tv:n :)
Ja,mer av sådana dagar!
Men det blir svårt för en som jobbar i vården.
Kram!

2013-05-02 @ 08:26:05
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: