TTT...

Trött i kroppen och öm i musklerna för Fidde och jag har
precis haft vår Tuffa TräningsTisdag.
 
 
Men det känns gött!
 
Sönerna åkte tillbax till sin mamma idag, 
så nu är det bara töserna och jag här hemma igen.
På söndag åker töserna till Grekland en vecka, de lyckostarna,
och jag är gräsänkling en hel vecka igen.
Kul för dem och rätt gött för mig att ha huset HELT för mig själv ett tag.
Sen är det ju extra gött när alla kommer hem igen.
 
Min plan för denna vecka???
Förutom arbete, träning och de vanliga vardagsbestyren,
så hoppas jag på bra väder så det blir några extra mil varje dag med min Harley.
 
 
 
Maria är ju redan van vid att jag ofta blir sen från jobbet om det är bra väder.
Men om hon inte är hemma och väntar, så har jag ju ännu mera skäl
att köra några mil extra med hojen.
Eller hur???
 
Ja, sen kommer ju sönerna också hem senare i veckan,
så då blir det ett par riktiga grabbdagar innan töserna kommer hem.
Gött!
 
Live to ride, Ride to live!
 
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Det är klart att du ska passa på att "hoja"då det är fint väder.
Och vilket väder vi har. Rena rama sommaren :)
Kram!

2013-05-22 @ 07:19:42
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Carro

Låter som en riktigt härlig vecka framför dig, även om du utan tvekan kommer tycka att det är finfint att ha frugan hemma igen sen ;)

2013-05-22 @ 09:53:13
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: