En RIKTIGT härlig helg på väg mot sitt slut!!!

Först satte vi oss i bilen och körde i ungefär 1.5 timme,
sen körde vi upp på en färja och åkte över Ivö-sjön...
 
 
...till Skånes största ö, Ivö.
Här spenderade vi ett dygn på Ivögården med god mat och dryck...
 
 
...bad i badtunna...
 
 
...första gången i livet för mig. Gött!!!
 
 
Massor av kvalitetstid tillsammans!
 
 
Ett dygn på Ivö innebar salva för själen.
 
Idag repade skådisarna i min pjäs "Spökflickan" för första gången,
men jag var inte med eftersom, jag ännu var på Ivö.
 
 
Men nu i kväll var jag iväg på en repning/fotografering med gänget jag spelar ihop med 
i Woody Allens pjäs "Old Saybrook".
 
 
Kul!
 
Nu är snart helgen över och i morgon börjar en ny arbetsvecka.
Som avslutning på helgen blir det lite mera jobb med 
Skräckfabriken AB såklart.
Mycket jobb med att starta upp ett nytt företag,
men kul är det!!!
 
Med ett stort leende på läpparna säger jag...
 
Rock on!!!
 
3 Kommentarer
Postat av: marina

Låter som en helt underbar dag!

2013-11-18 @ 14:37:49
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: Znogge

Kan tänka mig att det är jobbigt men kul! Ett minst sagt lite annorlunda AB :-) Spännande!

2013-11-18 @ 18:52:34
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Micke

Brukar ju åka på kurs jag ibland...borta över helgen.
Där har de flera badtunnor..som man inte får använda utan att anmäla sig o antar jag..betala.

En natt var det några av kursdeltagarna som tog ett sådant bad utan att anmäla sig..sen kunde de inte stänga av dem..kort sagt..det blev en enda soppa alltihopa.
(Packade var de också, så klart)

Jag skrattade gott åt deras slokande miner dagen efter..underbart.

har aldrig badat själv i en sådan..men nästa gång ska jag ta tag i det.

SV: Ja tänk om man har en dyrgrip på väggen?
Knappast troligt...men man vet ju aldrig ;)

2013-11-18 @ 20:31:18
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: