Första teaterrepet...

...med "Spökflickan".
 
 
Ja, andra repningen för resten av ensemblen,
men första för mig eftersom jag ju inte kommit hem från Ivö förra gången.
En RIKTIGT häftig känsla att se mina egna ord bli verklighet på scenen
genom fantastiska skådisar.
Verkligen HÄFTIGT!!!
 
En lååång arbetsdag, sen en kort stund hemma innan
det var iväg till repningen och så sent hemma igen.
Men det var det värt och Elle var ju med, (eftersom hon spelar spökflickan), och
även hon var JÄTTENÖJD trots att det blev mycket senare än vad hon är van vid.
 
Nu är första utkastet av Loggan till Skräckfabriken AB 
och så här ser den ut:
 
 
 
Riktigt cool!!!
Stort tack till Matthias och Vivi för ert jobb!!!
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: marina

Söt logga ;) Kul att det gick bra och att du är nöjd!

2013-11-19 @ 23:53:08
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: Znogge

Kan tänka mig att det är en riktigt häftig känsla. Att höra sina ord så kan inte vara fy skam...

2013-11-20 @ 07:42:08
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: