FREDAG!!!

Så var det helg igen!!!
RIKTIGT GÖTT!!!
 
Maria är iväg på "Ladies night", så jag och Gabbe har en grabbkväll här hemma.
Gött!!!
 
Innan jag önskar er en bra helg och återvänder till mitt ledighetsfirande med Gabbe,
så kommer här slutligen affischen till Skräckfabriken AB´s teaterföreställning
"Spökflickan":
 
 
Kulturhuset Flamman i Svedala, gratis entré,
så det går inte att beställa biljetter, utan det är "först till kvarn".
En läskig liten julhistoria.
Kom och se och bli skrämda!!!
 
Men, såklart lite fredagshumor för att inleda helgen med ett skratt...
Självklart kör vi med lite skräckhumor...
Tänk så mycket som kan göras med lite smink...
 
Zombie attack Apocalypse New York City
 
 
Ha en riktigt bra helg och...
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Jag hade gärna kommit för att bli skrämd. Men det är ju så låååångt bort :(
Kram!

2013-11-16 @ 08:53:32
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Carro

Kul att affischen är ute - håller tummarna för att det kommer mycket folk :)
Hua för zombies, jag hade nog gått låååånga omvägar om jag hade spatserat på gatorna i NY den där dagen!

Ha en skön lördag nu :)

2013-11-16 @ 09:57:42
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: