Ny vecka...

Ja, då var veckan i full gång igen...
Haft en helt vanlig arbetsdag,
(eller så vanlig en arbetsdag kan vara i min bransch).
Efter jobbet blev jag intervjuad över mobilen av en reporter på
Lokaldelen Svedala inför vår premiär av "Spökflickan".
 
 
Kul!
Artikeln kommer troligen att publiceras nästa vecka, några dagar före premiären. 
Det blir bra reklam!
 
Förutom mys med hustru och barn här hemma,
så har mycket tid, (såklart), gått till Skräckfabriken AB.
Det är mycket jag ska sätta mig in i och mycket som ska fixas...
Momsregistrering, Hemsida, rekvisita, m.m, m.m, m.m...
 
 
 
Mycket att göra, men kul är det!
Jag får verkligen utlopp för min fantasi!!!
 
Min engelsklärare på gymnasiet sade en gång, (efter att jag läst upp 
en uppsats innehållande en egenförfattad historia om Zombies), 
att jag hade mycket bra engelska, men jag måste ha en bizarr fantasi.
Det verkar som han hade rätt!
Hehehe
 
 
Veckans låt är passande då jag sitter och planerar framtida skrämmanden...
 
Avenged Sevenfolds - Nightmare
 
 
Rockin´ on!!!
3 Kommentarer
Postat av: marina

"En helt vanlig arbetsdag"...det låter i alla fall som en rätt ok "vanlig arbetsdag!"

2013-11-19 @ 01:45:34
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Klart att det är mycket att göra så här i uppstarten, men roliga saker! Tja, kanske inte moms och sånt då, men det roliga överväger nog :-)

2013-11-19 @ 13:59:30
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: moi

Så spännande när nåt är i uppbyggnadsfasen!
Glöm inte bokföringen bara...

Minns en gång för längesen, i min ungdom, hur jag skrev en liten minitidning som ett arbete i skolan.
En "annons" handlade om att saltsyra var effektivt mot acne. Minns fortfarande samtalet med rektorn och hur förfärad han var...
Jag har fortfarande samma bisarra humor (gudskelov)

2013-11-19 @ 18:24:06
URL: http://www.moiochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: