FREDAG!!!

Oh, yes, så har helgen anlänt!!!
Gött!!!
 
Teaterpremiär i Malmö med min hustru där vi såg min vän
Kurt Löf göra en strålande insats...
 
 
 
 
...sen fick vi ju se min insats i första avsnittet av Barda på svtplay eftersom det 
var samtidigt som teatern.
Så hämtade vi vår tilltänkta bil för en ordentlig provtur i helgen...
 
 
...och slutligen en avkopplande kväll hemma med Gabbe.
En bra början på helgen!
 
Fawlty Towers - A room with a view
 
 
Ha en riktigt bra helg och...
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken kanonstart på helgen och vad kul med ditt eget avsnitt på play:en :)

Hoppas du får en fin lördag nu :)

2013-10-05 @ 07:39:48
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Postat av: Micke

Fawlty Towers...en klassiker..har boxen här som jag fick i julklapp för några år sedan..den ultimata hotellupplevelsen ;)

Ha de gött och trevlig helg :)

2013-10-05 @ 10:18:44
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: