Nya möjligheter...

Ja, denna vecka börjar verkligen bra!
En dag full av avklarade vägval och fruktsamma möten 
inför framtida, spännande möjligheter!!!
Ja, jag vet att jag är väldigt kryptisk, men jag vill inte berätta allt förrän
jag är klar. Ni får ha tålamod!
 
Men vad är då meningen med att bara berätta lite???
Jag är så glad för att jag kommit så här långt nu i planeringen,
så jag måste dela med mig! Hoppas ni förstår!
 
 
Sista kvällen med Gabbe hemma den här veckan
och såklart har det inneburit lite godsaker. 
"Måndagsmys"!
 
Men nu...måndagslåten!!!
 
Korn - Coming undone
 
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: Znogge

Men det är väl helt ok att säga lite! Ibland behöver man liksom det :-)

2013-10-21 @ 21:55:01
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: