Först viking, sen firande...

Så var min inspelningsdag i vikingavärlden över och det 
blev en riktigt kul dag med ett riktigt kul gäng!!!
 
 
 
Det blev en lååång dag också, 11.5 timmar och den tog musten ur mig.
Förkylningen, jag kämpat med hela veckan, lyckades jag hålla stången ända tills nu.
Nu känns det som jag fått feber och faller ihop i soffan här hemma. 
Men målsättningen var ju att hålla mig på fötterna tills inspelningsdagen
och det lyckades jag ju med.
 
 
I morgon blir det vila HELA dagen, så hoppas jag att jag är människa på söndag igen. 
 
Men här hemma blev det inte bara krasch i soffan,
utan det blev lite firande också.
 
 
Maria sade ja till ett nytt jobb, Isak är hemma för första gången sen 
han kommit in på lärarutbildningen och så såklart får vi också fira att Gabbe börjat gymnasiet.
Tårta, champagne, kakor och choklad.
Gött!
 
Rock on!!!
3 Kommentarer
Postat av: Gubben

Skönt att du klarade inspelningen trots förkylningen. Ser ut som om du kommer glömma förkylning och feber efter champagnen.
Ha en skön helg!

2013-09-07 @ 08:09:20
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Znogge

Skönt att det gick vägen och att du kunde vara med. Nu är det fritt fram och pusta ut...

2013-09-07 @ 12:18:47
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: camilla

Du är en viking som jobbar fast du inte känner dig riktigt kry...
Härligt med lite firade.
Kram!

2013-09-07 @ 12:45:00
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: