Fortsatt kamp mot bacillerna och...WOW!!!

Ja, min kamp fortsätter och jag hoppas kunna ha tagit död på
alla basiluskerna lagom till fredag.
Jag håller huvudet högt, jobbar som vanligt och trycker mig full med halstabletter.
Håll tummarna!!!
 
Men det är inte bara sjukdomsbrottning i mitt liv just nu.
En MC-hjälm ska helst bytas ut ungefär var 5:e år för att garantera säkerhetsnivån
och undrar om det inte börjar närma sig 5 år snart, för...
 
 
WOW!!!
En sån här vill jag HA!!!
Motörhead har varit ett av mina ABSOLUTA favoritband sen 1980,
och jag har ju sett dem live 6 ggr,
så att ha en sådan hjälm för att skydda min skalle skulle ju bara vara BÄST!!!
Men, tyvärr var största storleken bara XXL och jag tror det blir för litet
för mitt STORA huvud...
Suck!!!
 
Men, jag kanske ska köpa den ändå, så får mina passagerare den snyggaste
hjälmen på hela vägen.
Eller så får jag kolla om den finns att specialbeställa i större storlek...
Vi får se hur det går...
 
Rock on!!!
3 Kommentarer
Postat av: Lotta

Inte kul med de där basseluskerna. Jag hade dom på besök hela förra veckan och en bit in i denna. Hoppas verkligen att du mår bra tills på fredag då. Testa att koka te på salvia och timjan - brukar kunna ta död på halsbakterier.

Krya på dig!

2013-09-04 @ 22:20:27
URL: http://ekolivmedbrunnshalsan.blogspot.com
Postat av: Znogge

Håller tummarna för ditt fortsatta återhämtande!

Retfullt när det inte finns i rätt storlek...

Ha en bra dag :-)

2013-09-05 @ 06:06:00
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: ztizze

Grym hjälm !! Var kan man köpa dom ? , krya på dig / Ztizze

2013-09-05 @ 17:41:01
URL: http://ztizze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: