Nu börjar det bli tjatigt...

...med dessa rapporter från sjukhörnan i soffan.
Så därför tänker jag inte rapportera om det idag, utan 
istället prata om något HELT annat!
 
En annan bloggare, Joanna, har nyligen släppt en ny roman
och en av hennes karaktärer i hennes debutroman har ett namn som är lustigt likt mitt:
Michaela G Wilson.
Ganska likt Mikael P Wilson, eller hur?
 
Detta har vi båda diskuterat och skrattat åt flera gånger och det är verkligen så att 
vi börjat läsa och kommentera på varandras bloggar EFTER att hon släppte 
sin debutroman med karaktären Michaela G Wilson.
Alltså har jag inte varit en inspiration i det fallet, utan det är ett lustigt sammaträffande.
 
Just nu har hon förresten en tävling där du kan vinna ett signerat ex 
av hennes senaste bok:
Kolla här!
Kul!!!
 
Michaela G Wilson
Mitt kvinnliga jag i den litterära världen, kanske???
 
Så där ja, gött att skriva om något annat än sjuka.
 
 
Rock on!!
 
2 Kommentarer
Postat av: Znogge

Det var onekligen ett sammanträffande och väldigt likt! Ska ta en titt in till henne!

2013-09-12 @ 21:44:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: camilla

Jag tror hon fick inspirationen av dig i alla fall ;)
Jag har läst hennes bok och jag gillade den skarpt.
Hoppas att du mår bättre nu.
Kram!

2013-09-13 @ 08:25:01
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: