Sliten onsdag...

Dagen började på ett jobbigt sätt...
Ni vet en sån där morgon där alltför mycket går fel.
SUCK!
 
Hade utflykt idag med 3:orna på skolan och den gick bra.
Nästan hela klassen skötte sig bra hela tiden.
Men jag började känna mig lite kass under utflykten.
Frusen, trött, lätt yrsel och vadderat huvud.
Jobbigt!
 
Men jag bet ihop och jobbade hela arbetsdagen och känner mig nu
fortfarande sliten och trött här hemma.
Planerar att lägga mig tidigt i kväll och så får vi hoppas att en god natts sömn
tar bort alla besvär.
 
 
Rockin´ on!!!
1 Kommentarer
Postat av: marina

Usch då - hoppas du mår bättre när du vaknar!

2014-04-10 @ 02:48:26
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: