2 aktiva dagar...

...har jag bakom mig.
Igår besökte vi Nimis på Kullaberg.
 
    
 
 
Maria, Gabbe, Elle och jag. 
En fantastisk plats!!!
 
 På kvällen var sen Maria iväg på lite festligheter och Isak var med vänner, 
så Gabbe, Elle, Jakob och jag tog en filmkväll här hemma.
Gött!
 
Idag började dagen med att jag träffade Andreas från Fenix the Green
och vi diskuterade framtida events ihop med Skräckfabriken AB.
Det kommer att bli intressant!
 
Sen åkte Maria, Jake, Elle och jag till Vikingabyn i Foteviken. 
 
     
 
Ett ställe jag verkligen trivs på!!!

Ikväll var Maria och jag på 40-års fest hos Lasse.
 
 
 
Kul att fira "ynglingen"l!!!
 
I morgon är det dags för sista lediga dagen ínnan vi vaknar upp i verkligehetn igen.
Har en del måsten att göra i morgon,
sånt jag skjutit framför mig under semestern.
Men det blir självklart tid till att njuta lite av den sista lediga dagen också. 
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Znogge

Usch ja, nu är verkligheten snart här... Vart tog sommaren vägen?

2014-08-10 @ 11:25:04
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: marina

Hoppas det har varit en härlig semester och att det har lagrats energi för en ny termin.

2014-08-10 @ 20:15:25
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: