Måndag...

Helt ok arbetsdag, dock en ganska lång sådan.
Körde hoj från jobbet och mötte en bil som kom körande på fel sida av
vägen medan föraren ivrigt pratade i mobilen.
Eftersom avståndet mellan oss var rätt stort, när jag såg honom,
så klarade jag mig. Vad som hänt om avståndet varit mindre...
 
 
Ge fan i mobilen när du kör!!!
 
Just nu har jag en go´ stund här hemma med Maria, Easy, Gabe och Elle och
mitt humör är på topp.
Men såna människor som bilisten idag gör mig förbannad!!!
 
Five finger Death punch - Lift me up
 
 
Riding on!!!
1 Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Men usch och FYYYY vad otäckt! Tur att det gick bra...

Skönt att du har de dina som gör dig glad, såna där idioter som den i bilen... Dom klarar man sig verkligen utan. :-(

2014-08-26 @ 04:07:29
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: