Regniga hojturer...

Jag har haft lite oflyt de senaste veckorna när jag har kört hoj.
Inte igår, dock, då hade vi tur med uppehållsväder hela tiden.
Men annars har jag kommit hem mer eller mindre genomblöt efter nästan
varje tur de senaste veckorna.
Hojen är på grund av detta också riktigt skitig!
Men varje gång jag planerar att tvätta den...ja, då regnar det så klart!!!
Suck!!!
Men skam den som ger sig.
Förr, eller senare blir ju vädret bättre!
Hämtade Isak på hojen idag och vi blev båda rätt blöta innan vi kom hem,
men han uppskattade turen ändå, trots blötan.
Gött!
 
Tidigare idag hade Jeppe, Vivi och jag ett produktionsmöte där vi planerade
vidare på vår långfilm.
 
 
Mycket givande, (som vanligt)!
Det börjar hända RIKTIGT stora grejor kring filmen.
Mer om det när allt börjar bli klart.
 
Nu är det lugn avslutning på helgen med familjen samlad.
Hoppas ni alla för en bra början på veckan!
 
Rock on!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: