Idag. teater, i morgon, avslutning...

Ikväll återsågs vi skådisar från "Old Saybrook".
 
 
Ja, nästan alla av oss och det var ett kärt återseende!
Men vi sågs inte bara sådär för att vi saknat varandra,
utan "Old Saybrook" kommer att leva igen!!!
Vi kommer att göra ett gästspel i Växjö i mars!
Jättekul!!!
 
Idag var det lite fotografering till info och reklamblad inför den visningen.
 
I morgon gör jag min sista arbetsdag i Lund och på fredag
börjar äventyret på mitt nya jobb!
Spännande!
 
Ja, det blir ett par arbetsdagar till i Lund under lovet, och sen en dag i vecka 9
också för att göra ett ordentligt överlämnande till de nya pedagogerna,
men sen är det nya jobbet till 100%.
Det känns bra!
 
God natt och...
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: camilla

Vad spännande med det nya jobbet.
Kan tänka mig att det blir en rejäl avskedsfest för dig.
Kram!

2014-02-13 @ 09:06:26
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: