Inför slutspurten.

Den här söndagen är lite annorlunda mot andra söndagar,
för jag ser faktiskt fram emot kommande arbetsveckan.
Kommande veckan är ju min slutspurt på arbetet i Lund.
Jag har 4 arbetsdagar kvar på skolan,
måndag - torsdag, sen kommer jag att jobba fredagen på nya stället.
Sen kommer jag också att jobba 2-3 dagar under lovet i Lund innan
jag börjar "på riktigt" på nya stället.
Det ska bli riktigt kul och jag är riktigt taggad inför detta!
 
Söndagen idag har flutit på skönt och bra.
Haft kontaktkillen här på besök och hela hemmavarande familjen på plats.
En lugn och skön hemmadag.
Välbehövligt!
 
Planering, planering och ännu mera planering till företaget
Skräckfabriken AB har vi också hunnit med.
 
 
Vi ligger lite lågt just nu och laddar inför en aktiv vår och sommar med
en massa skrämmande aktiviteter.
 
Ha en riktigt bra avslutning på helgen och en lika bra början
på nästa vecka.
 
Rock on!!!
 
3 Kommentarer
Postat av: Hatte

När man bestämt sej och är på väg så känns det såklart skönt ju förr det är slut ... Tänker dock på "våra" telningar .. Först krokna jag och sen har de lärt känna en hel del människor och nu du :-( De har ju som tur är mammor och pappor som inte "försvinner" ... Stor Kram och lycka till på nya jobbet <3

2014-02-09 @ 20:25:04
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se
Postat av: marina

Önskar dig en riktigt bra avslutningsvecka på ditt nuvarande jobb!

2014-02-10 @ 02:12:37
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: Znogge

Lycka till med avslut och nystart när det blir så dags :-)

2014-02-10 @ 06:24:46
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: