Lugn lördag...

Gårdagskvällen med våra vänner Fidde och Jenny
blev kul, riktigt kul!
Vi har länge pratat om att se "Dumma mej 2" tillsammans,
men i våra stressade liv har det varit svårt att hitta en bra stund för det.
Men igår var det då slutligen dags!
 
 
En riktigt kul film och jag är verkligen en Minions-fan!!!
Ja, jag är ju en Motörhead-fan också, så därför skrattade jag gott
när jag såg den här bilden på Motörheads FB-sida:
 
 
Hahaha
 
Idag skulle jag egentligen spelat in den där vidriga rollkaraktären jag
berättade om tidigare i veckan, men tyvärr blev den inställd,
eller snarare framflyttad till en senare datum.
Jag var verkligen taggad och helt inställd på inspelning, så det blev
något av ett antiklimax.
 
Men, men...
Jag fick ju ett antal lediga timmar så här mitt på lördagen istället,
så jag fick spendera mera tid med kidsen och hustrun och det är ju ALDRIG fel.
Som ni ju vet, (ja, alla ni som läser bloggen hyfsat regelbundet i alla fall),
så är det ingen Mello på vår TV.
Nä, här blir det lördags gött med en bra film istället.
 
Ha en riktigt bra lördagskväll och...
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Ama de casa

VA? Ingen schlager??? Det var konstigt och oväntat... ;-)

2014-02-09 @ 11:39:29
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Micke

Jo..frugan vill ju gärna se det där, men till mitt försvar kan jag härmed meddela att jag sitter med ryggen åt eländet hela kvällen i form av FB på datorn. ;)

Ha en suverän Söndag nu, det ska jag.

2014-02-09 @ 12:41:27
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: