Ett steg närmare...

 ...mina nya utmaningar kom jag idag.
Min ersättare på jobbet var och hälsade på och en startdatum
för honom har satts.
Det innebär ju också att jag fått en startdatum på nya jobbet också.
Fram till sportlovet på gamla jobbet och sen är det dags för nya jobbet!!!
 
 
Gött!!!
 
Det ska bli riktigt kul och spännande!!!
 
På nuvarande jobbet var jag iväg med elever i Skrylle,
(ett frilufts- skogsområde utanför Lund).
Där träffade jag på vintern...
Decimeterdjup snö över hela området...
 
 
 
...och bara en knapp mil därifrån så är det barmark.
Mystiskt!
 
Rock on!!!
4 Kommentarer
Postat av: Lotta

Tror inte att jag gratulerat till det nya jobbet, så det gör jag nu - GRATTIS!!
Beträffande snödjupet så har vi oxå på det viset här; inne i Simrishamn absolut ingen snö, men bara man kommer utanför 50-skyltarna är det decimeterhögt med snö... Märkligt!

Ha det gott :)!

2014-01-21 @ 21:44:28
URL: http://ekolivmedbrunnshalsan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Spännande att ha vintern så nära...och ändå inte!!

2014-01-22 @ 02:02:51
Postat av: Millans Värld

Roligt med utmaningar!
Det var minsann weird, att det kan vara sådan skillnad på så kort avstånd.
Här är det tyvärr väldigt mycket vinter.
Från bar mark till alldeles för mycket snö på ca en veckas tid.
Ha det så gott!

2014-01-22 @ 07:25:25
URL: http://millansvarld67.blogspot.se/
Postat av: camilla

Vill ni se mer snö kan ni ju alltid ta er en resa hit ;)
Kram!

2014-01-22 @ 09:01:12
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: