Sköna söndag!

Söndagar kan vara riktigt go´a dagar och en sådan dag har vi haft idag.
Avkoppling, avkoppling och ännu mera avkoppling.
Ja, Maria har faktiskt varit iväg och åkt skridskor med Malin och hennes töser,
så hon har varit rätt aktiv idag.
Men sen har det, som sagt, varit avkoppling, avkoppling och ännu mera avkoppling.
Något vi båda behövt!
 
Några avsnitt av "Walking dead" och den Danska filmen "Jagten" har vi hunnit med.
Lite planeringsarbete med vårt företag, Skräckfabriken AB, har vi också hunnit med.
Ja, jag säger vårt företag nu, för Maria har ju avancerat till
"vice Skräckmästare".
 
 
Hehehe
 
Igår var det dags för nästsista föreställningen av "Old Saybrook" och som vanligt
hade vi på scenen en rolig kväll tillsammans.
 
 
Publiken var inte riktigt lika mycket på hugget som i fredags,
men det är svårt att matcha publiken från i fredags, för de var STRÅLANDE!!!
Men kul hade vi på scenen ändå.
 
Efter föreställningen blev det AW med ensemblen och vi
käkade, drack och hade kul tillsammans på Moriskan i Malmö.
 
 
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är ett riktigt kul gäng jag spelar med!
 
Helgen går mot sitt slut och jag hoppas ni haft en bra sådan.
 
Ha det gött och...
 
ROCK ON!!!
3 Kommentarer
Postat av: Marina

Antar att helger finns till just för avkopplingens skull, tyvärr tror jag att det är många som inte hinner koppla av på grund av alla måsten som skjuts på till helgen...

2014-01-20 @ 02:41:04
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: Znogge

Låter som en väldigt bra helg på alla vis! Jobb och nöje i ett :-)

2014-01-20 @ 06:04:40
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: camilla

Ja,jag har haft en lugn och skön och ledig helg :)
Kan en publik vara bra fast inte jag sitter där? ;)
Kram!

2014-01-20 @ 08:27:52
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: