Tillbax i Skåne...

...efter en tur till Karlstad med Jakob.
 
 
 
Lite shopping på IKEA, (min julklapp till honom), till hans nya lya,
sen käkade vi ihop och sen var det film, snacks och relax hemma hos honom,
(i hans nuvarande lya).
En go´ kväll blev det!
Så frukost ihop i morse innan jag satte mig i bilen igen för att återvända till Skåne.
Hemma i Skåne hade Gabbe kommit hem från sin skidsemester,
så jag plockade upp honom på vägen och hemma ficka han sin STORA julklapp...
Ett nytt rum!!!
 
 
Han blev  förbluffad och överlycklig!!!
Vi slog ihop hans och Isaks rum till ett och gjorde det riktigt snyggt,
(såklart med svärfars hjälp).
 
Isak flyttade ju hem igen, så han har fått vårt gamla sovrum och
det blev ett plus för honom också.
Alla nöjda, (utom Elle som får vänta på sitt nya rum tills Isak flyttat hemifrån igen,
då slår vi ihop hennes och vårt gamla till ett.)
 
Jag är jättenöjd, för idag och igår har jag fått kvalitetstid med alla mina söner
och med min kära hustru!
 
...och imorgon är vi också lediga...
 
Gött!!!
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Gubben

Nu är det bara att återvända till verkligheten imorgon.
Ha en skön ledig måndag!

2014-01-06 @ 07:54:04
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Micke

Jo..ledighet är ju aldrig fel..tack o lov för de där kungarna som letade sig fram till den där familjen i stallet ;)

Bra jobbat där då med alla rummen, möblerade själv om lite härom dagen, riktigt bra blev det, fast det är ju en annan grej ;)

Ha de bäst nu och ha en superb vecka.

2014-01-06 @ 17:39:36
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: