En dag på Bakken...

Vår årliga resa till Bakken i Danmark med hela klanen Cidrér
gjordes idag och det blev, som vanligt, en lyckad tillställning.
Massor av åkande med glada barn, både stora och små och 
massor av skratt och gott sällskap!
STORT tack till svärmor och svärfar som bjuder alla barnen på åkband!
 
Återigen upptäckte vi fördelen med att ha stora barn.
Under tiden de roade sig med åkande och annat kul,
kunde vi föräldrar koppla av på en trevlig uteservering. 
 
  
 
Mysigt!
 
Men jag har också haft en historielektion med Gabbe idag.
Under min ungdom spenderade jag många timmar i spelhallar,
där jag spelade arkadspel och flipperspel.
Sådana hallar är sällsynta idag, men det fanns en på Bakken, 
så Gabbe fick prova på sin fars ungdomsnöje och det gillades!!!
 
 
Riktigt kul!!!
 
Rock on!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: