Första dagen på andra semesterveckan...

Ja, andra semesterveckan är påbörjad och det är gött!
Maria har bara 4 arbestdagar kvar och sen har vi semester ihop.
Gött!!!
 
Solen skiner och pågarna och jag tar dagen som den kommer.
Min vanligaste arbetsuppgift sommartid är också min trevligaste,
nämligen denna:
 
 
Gött!!!
Men idag har vi faktiskt inte bara kopplat av.
Jag rensade ut ett getingbo i uteförrådet här hemma och 
trots att jag var ordentligt påklädd för att undvika att de skulle sticka mig, 
så lyckades en liten rackare hitta ett par millimeter naken hud på sidan av min näsa
och stack mig där.

AJ!!!
 
Dessutom har jag hjälpt min gode vän Max med en överraskning till en annan vän.
 
 
Nu är det snart dags för lite Game of thrones med 2 söner och svärdottern.
 
 
Gött!!!
 
Men först lite måndagsmusik...
 
Backyard Babies - A song for the Outcast
 
 
Rockin´ on!!!
2 Kommentarer
Postat av: marina

Grill och kall öl - det är somar det!

2014-07-22 @ 14:48:35
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: Gubben

Här är vi inne på vår första veckan. Gjort något nyttigt? ja två fönster.

2014-07-23 @ 08:26:56
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: