Det är härligt med semester...

Igår tog vi en dag på stranden, grabbarna och jag.
 
 
Det var gött!
Sen tog vi en krocketmatch här hemma i trädgården......som Jakob vann.
Kul!
De stack sen över till sina kusiner och åt middag och samtidigt kom min
vän, Max hem här och bjöd på öl.
Som tack för lite tjänster jag hjälpt honom med.
 
 
En perfekt belöning och jag tackar och bugar!!!
 
Idag har brorsan kommit på besök och hjälpt oss i trädgården, så han och jag
har slitit i ca 4 timmar i denna heta sommarvärme.
Puh!!!
 
Sen blev värmen för mycket, så idag investerade vi i en liten pool!!!
 
 
Nu ska värmen hanteras med poolparties!!!
Hehehe

Rock on!!!
.
 
 
1 Kommentarer
Postat av: Znogge

Alla som orkar jobba i trädgården i denna värme beundrar jag! Bara att vattna känns som en utmaning ;-)

Trevlig fredag!

2014-07-25 @ 09:59:04
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: